and they stay there and they say yeaah

shooo! ha inte bloggat på ungefär 2dagar nu. Hade skolan så hade inte mkt tid + att jag orkar inte blogga heller! aa, somsagt började jag i den nya skolan, den e faktiskt helt okej. asså har bara varit där i två dagar, alla e skit snälla där! och det e ju bra (y) men imorn ska vi typ gå till visättra och grilla korv + sovmorgon feett naajs! skolan börjar 9.00.. ;)
 och det som e bra e att man får tugga tuggummi där.. under lektionen! haahah fett bra ;) hahah nej men ska imorn ska jag vakna kl.8.00 sköön! haahh bara en timme än valigt -.- wooow! hahah nej men nu har jag inte mer att säga så vi höörs kisses <3


h-ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0