en liztää

Du heter: emii slemmi
Smeknamn: ÄÄÄÄÄÄÄM
Låt som när du är ledsen sörjer till? TOARULLE
Beroende av: aadu.. lathet? bruno mars
Vad tror folk om dig? att jag har "fint hår"
Stämmer det? neej
Vad får du oftast komplimanger för? hår.. som sitter på huvudet menar ja
Hur imponerar man på dig?  olika men va dig sj först sen va vem du vill
Brukar du skratta för dig själv? HAHAAHH aa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: som om jag orakar kolla -.-
Har du haft sex idag: NÄÄÄMEN herre min guuu
Hur svarar du i mobilen: haluu?
Vem ringde du senast?: ente vet
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: uuuh...
Antal timmar sömn inatt: från kl.. till kl.. ni vet
Sov du ensam: nej med min kudde såklart vad tror du?
Brukar du komma i tid: ALDRIG
Hur känner du dig nu: svettig
Vanligaste färg på dina kläder: rengbåge
Vad tycker du om fötter: WALLA!
Vad saknar du: thailand
Hade du en bra kväll igår: nej
Favorit dryck på morgonen: vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag lägger mig
Är du blyg? bland nya männikor ja
Sysslar du med någon idrott: aa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, man kan inte kasta ögon idiot
Har du spytt offentligt: aaaa
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jag skulle kissa i buskarna och går ut naken.. och r*nka
Är du nöjd med ditt liv:  sisådär
Är du bortskämd: nooppe
Vad gör du i morgon: dont kno
Vad är det värsta du vet?: ormar
Har du bra vänner och äkta vänskap?: aa
Vad är det finaste du fått?: aa massor hörrö
En speciell dag du minns: 100 med dagar men kmr inte på nåt
Du samlar på: nothin on yooooou baby
När grät du senast: när jag..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: 1.kissa på mig 2. ta av byxorna 3. skrika¨
Vill du gifta dig: nej inte vad jag har tänkt iaf
Vill du ha barn: NEEEEJ
Är du musikalisk?: aa, kan man säga
Vad dricker du helst när du är törstig: vattten
Bor dina föräldrar tillsammans: naah
Har du någon gång gråtit dej till sömns: tror det
Biter du på naglarna: neewwjzz<333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0