fad säger din maama baba?

TJÄÄNA TJAABA! Kom nyss från skulän då =) Stökigaste dagen idag, och jag mår tooppen! Har varit på humör heeela dan nu lite hype oxå... det förvånar inte mig och andra höhö. VEEEET ni jag har hittat mitt skåååpnyckeln =D, det e kanske jag e så höög idag, känner mig som sveriges lyckligaste flickan.. för att jag hittade min nyckel -...-! Wäl wäl, killar var gaaanska onormala mot mig idag, vet inte farfor. Dom har alltid varit taskigt mot mig men idag var dom "änglar" höhö. JUUUUUUUSTEE asså jag kommer att dööö.. för att det JAG kommer att göra 4 fuckin prover den här veckan tänkt er 4! P.g.a att jag var sjuk förra veckan så jag måste göra det den här veckan ist! Asså kan det vara värre? Nej. Och saken e att jag har inte pluggat in eetttt shiiit! Jag kommer att får IG på minst 1231 ämnen! Det tror ja på -.- men IJALLAFALLT så var det allt nog, nej juste HAHH vi gick till skolsystern och frågade efter kondomer oxå hahah cool va? AA jag vet fett cool jag e men måste nog äta nu pååzzz


FUL


Kommentarer
Postat av: sanita

tack så mkt sötnos!

2010-10-18 @ 19:19:37
URL: http://ssanita.devote.se
Postat av: natta

OMG! världens finaste bild! <3

2011-02-23 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0