hey is that ya man?

men sho hej mina kattar/hundar? Sitter här och lyssnar på BOOOWIEZIIIE min blivande man då. Som ni ser så e Bruno maj min pojkvän och bow wow e min blivande man, aa så e det =) HAHAH det händeer bara i mina drömmar! Men iaf så var jag med min bäääääääbiis halva dan idag! har inte gjort så mkt var bara hemma hos henne o chilläärde. Hon mådde ente bra så hon behövde mig =( aa, snackade lite om A osv.. sen gick vi out och chiling, ching to the ming! HAH jag har myychet tråkig just nu, e på humör faaaaaktiskt vet ente farfor -.- men iaf nu ska jag dra och daaaaaaaanza! =D aa, som ni ser så e jag HÖG ijallafaaaaalll puzuzz

lyssna på dessa låtarna dåå....
Emilio – Kidnapping Your Love - Feat. Bobby Valentino
Mike Posner – Déjà Vu
Mario – I Choose You
Fabolous – Baby Don't Go



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0