my dream is to fly....


mmmmm....


VAD HÄÄÄÄNDER? jo, sj så sitter jag här och.. o... aa, sj vet inte jag heller! Men nu e det helg och jag måste nog städa mitt rum! jag vet, jag vet, jag har inte gjort det! och asså jag fiiiick daaaamp saken e att kolla.. jag har typ glömt min skåpnyckeln i en kofta, och JAG HITTAR INTE DEN DÄR KOFTAN!:@ asså jag vet inte vad jag ska göra har letat öööööverallt, Ja, verkligen öööverallt! Har försökt o tänka efter vart jag la den där koftan. Har tänkt efter i 327 år och 4 dagar nu! vänta.. varför ta jag ens upp om det här? Idjuut man e men, aaja jag skriver mer sen när jag har tid ( hahaha leker fett med buisnessman där! ) hahah men allafall byyye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0