wääääw

tjenaare var spelade match idag i farsta, vi hade 2 matcher men vann bara en höhöhö. Men jag var inte med på andara matchen för eftersom jag blev inte kallad, så satt och kollade haha. Pallar inte berätta assåw.. JUSTE så min drööm man idag! Asså han hade swääg, och när jag menar swag så menar jag inte baseball-jacka, chinos o adidas väska asså. Men han var wooooooow.. asså Bruno Mars! jag kunde inte sitta still i bussen hahah.. asså han var perfecto! Nu hatar jag killar med baseball-jacka asså venne för standart nu, och adidas oxå åh...Dö.. så jag äääääälskar killar med egna stilar ooouf!

Tumblr_lhem95ddeb1qzza5ho1_1280_large
 men iaaf peeeeeecew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0