And mr. Dj please..

Tumblr_lh4lqrz3r91qds28qo1_500_large

Tattoo01_large



Tumblr_lh1synu0o01qamsluo1_500_large

Tumblr_lh3lp4cbxx1qabwq2o1_500_large



Tumblr_lh0w8a0q7n1qa59wpo1_1280_large

SHuUUuUuU..... sitter här och e fääätt med trött.. aa, imorn så har man  spanish prov då. SOm sagt så har jag inte pluggat ett shit, tror inte att jag kommer att göra det heller för kommer att sitta här resten av dagen. Har den där tanken okej jag gör det sen lalalla sen man kommer aldrig att göra de...,  Skulle faktisk på träning idag för eftersom jag har inte varit i tisdags, men kan inte för har nämligen tappat bort min mobb vilken jag inte bryr mig... iiiaf. ASSÅ VEM FRÅGAR? nej men e faktisk fett sugen på photoshooot mina kära läsare...( som om jag har läsare HAAAAHA) men iaf jag skriver mer sen lägger in låtar och ska "plugga" ;PPPpppPP

deuces


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0