tiep nt <3

Tumblr_le43jvd9de1qbiu7to1_500_large


 
"Jag sitter här och alla alla kalla mig för tupac! What do they call you? Tupac.."  Asså det e baaaaaara så du vet Adriana Sara Jabber.. så saknar jag dig sååååååhäääääääääär mkt... mm faktiskt. och jag vill att du ska veta att jag kommer att älska dig..

Shoo hej, sitter här och har det trevlan. klockan 5 så ska jag dra till min kära träning, mina kära vänner. För jag har nämligen har hittat min mobil, vilket var strålande nu kan jag ta mig till olika platser... Med hjälp av min kära lilla rutten mobil så kan jag tar mig till olika ställen där jag kan inte  kan tar mig till,  För det är ju såhär att det är 2011 nu och man får ju leva på sms biljett!
men iaf ska slagga hos elin gw idag hennes kompis kommer oxå. Hon kom enda från norrköping för att joina kvällen! nej men hahah fillippa kommer över helgen och sen så ska dom dra till Norrköping på sön tror ja.. JUSTE DET E SPOOORTLOV.. vilket jag kommer att slösa min tid att vara hemma säger vi men! men iaf nu orkar jag ente blogga mer peeaaze in my tiiizi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0