about di boyz

hahah har inget o göra ändå så häär kör vi en "kill" lista eeller aa hahah hur ska man säga? Min "dröm" kille då :)
 
1. SWAAAAAGGISH! jag vet inte men killar som har swääg döör jag för. Asså du behöver inte ha väärsta rainbow på dig, men du måste kunna lite..HHAA asså jag menar att du ska typ ha kläder som matchar aajjjt? Om han e vääärsta katten och han har fjortis stil dåå... hajjdooo
2. Han ska vara rolig.. det e så det funkar liksom, om han inte gör mig glad då bye.
3  Han ska inte ha föör mycket luft i sig asså fulaste som finns! Skryter mkt hit och dit bläää
4. Han ska bry sig fast inte så mkt typ vem jag ska vara med o typ tar över my life. Det där funkar inte.. han ska bry sig hur jag mår osv.
5. Att han kan vara sig sj hatar killar som visar att han bry sig när han e med dig men när han e med andra ska han leka
6. Han ska veta hur man behandlar en tjej om han verkligen älskar någon så ska han det inte bara ha henne för bazz.. elr ser henne som en leksak, om du verkligen vill ha henne bara för att.. så kan du lika gärna hyra ut den docka som är gjorda för det. Kom ihåg boys.. att  tjejer är inte nåt som ni kan leka med, vi har oxå känslor, tro inte att ni kan få viiiilken tjej nu vill och blir tsm och sen krossar hennes hjärta sådär.. och att ni inte kan få oss på direkten, ni som får henne på direkten så är inte hon så smart .. HAHAH som om jag e smart men aa, djupa grejer det här vavav? men think about it (we can do something nasty..?)
7. Killar med tungpiercing aah så säxigt haha (inte för jag vet hur det känns men aa?)
8. Äldre killar.. okej nästan alla tjejer vill ha äldre killar ba för att dom är mognare, det tycker jag oxå hahah. ba för killar i min ålder har inte mognat tillräckligt än men det kommer.. så that's why jag väntar, för det e inte alltid bra med att ha en äldre kille för dom är för smarta för ugna tjejer eller aa at the way jag ser det iaf, men det e nu man tänker att ålder spelas roll.. men egentligen, inte alls. För sen när man har vuxit ifrån tonåren så tänker man inte på det lika ofta.
9.kommer inte på något mer häääähä men det finns massor till säkert, som sagt det här är säkert allas tjejers drömmar.. jag tyccker att jag leker fett mkt med dr. Phil men aa hahahah. Det e så jag tänker om killar så det e drf jag har inte haft någon kille elr aa det kommer, det e klart man vill ha.. men det inte inte ett drog direkt¨så här ska en killa vara enligt mig  :)
(jag har märkt att jag säger fett med asså)

Made by: Em Homtib (Y)
beso




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0