wy is everybody so seriöus?

heey... haha e cook trött jaooo! hhaha aa verkligen brukar aldrig vara såhär trött :P men iaf va in the town idag med Eylin Gw mm. Chillade där före mesta gjorde inget spec :) sen så drog vi till gääwä och åt där, var där inte så länge hähäh och nu sitter jag här och e skit trött ;) hahaha okej jag ska berätt nu... JAG HAR SIDECUT :)
hahah har det typ i en vecka nu men berättade to familia idag att jag har dt, dom var emot dt...typ.. hahah men dom tycker att ja e konstig, hahha och imårn ska m an till sydpolen och som sagt ingen vet att jag har side to the cut så aa det blir ju strålande (Y) aja.. i don't give a knull :/ OCH SÅ KOMMER MIN BÄÄÄBIS IMORN SARA IIIIIIIH.. HAR ÍNTE TRÄFFAT HENNE PÅ 4 ÅR AAAAAA



Sara Adriana Jabber Sara Adriana Jabber Sara Adriana Jabber
min bääääbis kommer imorn aaaaaaaaaaaaah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0